top of page

היערכות למעבר למערכת החדשה ופתיחת הרישום לתערוכה הבינ"ל בעומר

בשעה טובה הרישום לתערוכה הבינ"ל 28/05/22 בעומר נפתח! הרישום יבוצע באמצעות האזור האישי.

לנוחיותכם, העלנו עמוד מדריכי משתמש. לכל שאלה / בעיה טכנית אנא פנו למייל התמיכה Support@ikc.org.il

הרישום יסתיים ב 21.05.22 בשעה 23.59 [רישום כלבים שעדיין לא עברו מהמערכת הישנה לחדשה יתאפשר לאחר תהליך המיגרציה בין המערכות, כלומר - 15-21.05.22].

לפרטים נוספים על התערוכה הכנסו לעמוד התערוכה.


כפי שאתם רואים ומרגישים, בתקופה האחרונה אנחנו עושים מאמצים לעבור באופן מלא למערכת החדשה שלנו. עדיין ישנה לא מעט עבודה מאחורי הקלעים, חלקה תלויה בשיתוף הפעולה שלכם - במידה והייתה לכם המלטה שעברה ביקורת שגר וממתינה לדיווח המשרד, נבקשכם להעביר את כל המסמכים הדרושים עד ה 07.05.22. לאחר מועד זה, ראשית, לא ניתן יהיה לרשום לבינ"ל הקרובה גורים (שטרם קיבלו לסגי"ר). שנית, הטיפול בהמלטות יעוכב לאחר סיום עלייה מלאה של המערכת לאוויר.


בכדי להשקיע את המאמצים הדרושים במעבר, כמו גם להשלים פערים בהנפקת תעודות, אישורי "טהור גזע" וכו' בשבועיים הקרובים (כלומר, עד ה 12.05.22 כולל) לא תהיה קבלת קהל במשרדים. ניתן להשאיר מסמכים בתיבה בכניסה ו/או לאסוף מסמכים בתיאום מראש [שימו ❤️ ניתן להעביר לידינו טפסי המלטה סרוקים/מצולמים - באיכות טובה! - אין חובה להעביר למשרדים את הטופס המקורי]. המענה הטלפוני בימים א' - ד' בין השעות 12:00 - 14:00 יפעל כרגיל (מלבד ביום רביעי הבא ה 04.05.22 - יום הזיכרון/ערב יום העצמאות).


תודה מראש על שיתוף הפעולה 🌺



bottom of page