top of page

תעודות יוחסין דיגיטליות - עדכון!

שלום לכולם,


הבטחנו שבקרוב יעלו פיצ'רים חדשים בהנפקה של תעודות. הנה הם כאן! לשם הנוחות, להלן תהליך רישום המלטה/גורים המלא כפי שהוא נעשה כעת -

🐞 בעל ההמלטה מדווח את ההמלטה - פירוט על דיווח ההמלטה נמצא בעמוד הראשי של האתר בהקלקה על כפתור "רישום המלטה" (שימו ❤️ מערכת ההמלטות המלאה עדיין לא עלתה לאוויר. נא לא לנסות למלא פרטי המלטה במערכת החדשה. השתמשו בלינק המצורף ועקבו אחר ההסברים בו. כאשר תעלה המערכת המלאה הדבר יפורסם בצירוף הדרכות למגדלים ובעלי תפקידים.

🐞 רישום/קליטת ההמלטה נעשה על ידי המשרד (ההקלדה בלבד נעשית על ידי התמיכה - נא לא לפנות למייל התמיכה בשאלות על רישום המלטות). כנהוג, לאחר קליטת ההמלטה המגדל יקבל אליו פירוט הגורים שנרשמו ותעודה של אחד הגורים לדוגמה.

🐞 לאחר רישום ההמלטה תעודת היוחסין המקורית תופיע באזור האישי של בעל הכלב (לשונית "הכלבים שלי" האייקון שמופיע בקצה השורה של הכלב). [ כפי שהבטחנו, ניתן כעת לראות באזור האישי את תעודות היוחסין המקורית גם עבור כלבים שנולדו מה- 01/01/2010 ].

🐞 בסמוך למועד רישום הגור, בעל הגור יקבל הודעת SMS על רישומו במערכת. כיוון שגורים רבים נרשמו בתקופה האחרונה אך טרם נשלחו אליהם הודעות, בתחילת השבוע הבא ישלחו הודעות לכל בעלי הגורים שנרשם על שמם גור מה 05/08/2022 (מועד המעבר לרישום המלטות במערכת החדשה).

🐞 כיוון שלא מופקת אוטומטית תעודה פיזית, בעלי הגורים יקבלו אסמכתא על רישום כלבם במערכת - אישור רישום בעלות. מסמך המקור ישלח בדואר לבעלי הגורים ויכיל את פרטי הבעלים ופרטי הגור שנרשם על שמם.

🐞 מעתה, מגדל / בעל המלטה לא יכול להזמין תעודות יוחסין עבור בעלי הגורים. רק בעל גור יכול להזמין תעודת יוחסין (מודפסת ומנוילנת). מגדלים אשר שילמו תוספת על משלוח בדואר יזוכו על התשלום הנ"ל.

🐞 כיוון שבעל הגור מקבל ובמיידית תעודה דיגיטלית, אין צורך בהדפסה של תעודה פיזית. עם זאת, במידה ובעל גור יהיה מעוניין בכך הוא יוכל להזמין הדפסה של תעודת יוחסין או תעודת ייצוא/באנגלית מודפסת ומנוילנת ללא תשלום. הזמנת התעודה תעשה מהאזור האישי (לשונית "הכלבים שלי" בקצה השמאלי של שורת הכלב -> בחר/י אפשרות -> הזמנת העתק תעודה). ניתן יהיה לאסוף את תעודות היוחסין ממשרדי ההתאחדות או לשלם עבור משלוח בדואר ישראל (בעלות של 25 ש"ח).

🐞 נציין כי ניתן להזמין העתק פיזי מנוילן ללא תשלום פעם אחת והדבר תקף אך ורק עבור כלבים שעבורם לא הודפסה תעודה בעבר. בעלי כלבים המעוניינים בהדפסה של העתק תעודה נוסף מכל סיבה שהיא, יוכלו להזמין אותה גם באותו מקום באזור האישי. השירות הנ"ל יהיה בתשלום ויהיה רלוונטי עבור הזמנת העתק תעודה או תעודת ייצוא (export). לא תתבקשו לשלוח / להחזיר את התעודה הקודמת (או להצהיר על אובדן).

🐞עם זאת שלא נעשה שינוי ממשי בביצוע העברת בעלות יש צורך לציין שכלב שבעלותו עברה מופיע במיידית ברשימת הכלבים של הבעלים החדש ומתוך כך תופיע שם גם תעודת היוחסין המקורית הרשומה על שמו. על כן, אין צורך בהנפקה פיזית של התעודה על שם הבעלים החדש (או החזרה של התעודה הישנה למשרדים). במידה והבעלים החדש בכל זאת מעוניין בתעודה פיזית הוא יכול להזמינה (בתשלום) באזור האישי כפי שהוסבר מעלה.

🐞שימו ❤️ - אנחנו זקוקים לשם בעל הכלב באנגלית עבור דיווח תארים ל FCI ובטח במידה ובעל כלב מעוניין בתעודת ייצוא. אנא עדכנו את שמכם הפרטי ושם המשפחה באנגלית וכן כתובת המגורים שלכם (כל הכתובת מופיעה בשדה אחד) באזור האישי בצד שמאל למעלה (בו שמכם מופיע בלבן) - "הפרופיל שלי". לנוחיותכם, עדכון השדות בעת ההזמנה של תעודת הייצוא, יעדכן אותם אוטומטית בפרופיל שלכם.

בברכה,

ההתאחדות הישראלית לכלבנות.

bottom of page