top of page

נותנים כפה - נבדקים לברוצלה בהתאחדות ללא עלות לקיחת דם ושינוע!

אנו שמחים לבשר אודות מבצע "נותנים כפה" - נבדקים לברוצלה בימים מרוכזים בבית ההתאחדות לכלבנות ללא עלות לקיחת דמים ושינוע! זאת על ידי וטרינר מנוסה בלקיחת דם מזעירים ומפרוותיים ובתפעול מתנדבי ההתאחדות היקרים.


ביום ג' הקרוב (27/04/21) נתחיל במבצע שיתקיים כמידי שבוע במהלך חודש הקרוב מבוקר עד ערב בבית ההתאחדות הישראלית לכלבנות ובאמצעות תיאום תורים מקוון. במסגרתו, החברים בחוגי ומועדוני ההתאחדות יוכלו להגיע עם כללללל כלביהם מבלי לשלם על לקיחת הדם ושינוי הבדיקה כך שיישאר תשלום אגרות השירות הווטרינרי לבדיקת המעבדה בסך 50 ש"ח בלבד לבדיקה. כדי להבין כיצד זה יתבצע ולקבוע תור הקליקו


זה לא הכל... "היבדק וסע" - למגיעים עם 5 כלבים ומעלה ניתן יהיה להיבדק מבלי הצורך לחפש חניה ולעלות לאולם עם כלביהם, באמצעות הרשמה נפרדת בקישור הבא.


שימו לב:

  • המבצע יתקיים במסגרת "התו הסגול" לקבלת קהל - הנכם מתבקשים להצטייד במסכות ולשמור על ריחוק חברתי.

  • השירות מותנה בתיאום תור! על מנת להבטיח שימוש בשירות של כמה שיותר מחברינו, אנו מבקשים להקפיד ולבטל תורים באופן מקוון במקרה של אי הופעה, עד בוקר יום ההגעה. חבר שלא יופיע לתור שהזמין לא יוכל לתאם תור בשנית.

  • ההתאחדות הישראלית לכלבנות שומרת את הזכות לסיים את המבצע בכל רגע נתון בהתאם להיענות החברים או מכל סיבה אחרת.


יחד נעבור גם את זה... במידה ולא מצאתם תור היכנסו לקישורים במועד מאוחר יותר, יתכן והתפנו או שנוספו תורים על פי ביקוש וצורך.


בכל שאלה או בעיה מוזמנים לפנות לטל יפה (גם בהצעה לעזרה בתפעול המבצע במקום): Tal@ikc.org.il

bottom of page